A valaha készült legerősebb Golf, íme a VW legújabb R modellje
A közel 350 lóerős legújabb Golf R nemcsak ötajtós, hanem kombi változatban is támad.
A közel 350 lóerős legújabb Golf R nemcsak ötajtós, hanem kombi változatban is támad.
Megkezdődött az immár kézi váltó nélküli új Volkswagen Golf GTI forgalmazása.
Európában csak 300 lóerős a világ többi részén 317 lovas változatban kínált új BMW M135, melynek típusjelzéséből most először kikopott az “i” karakter.
A Stellantis konszern olasz márkája egy új hot hatch modellel rukkolt elő, mely izgalmasnak tűnik, de sokak bánatára teljesen hangtalan.
A vadonatúj Volkswagen Golf GTI Clubsport a valaha készült legerősebb elsőkerék-hajtású Golfként debütál.
A szupersportos elsőgenerációs Golf GTI több, mint 130 lóerővel repít vissza bennünket a 80-as évek elejére.
Ami régen egy GTI, Focus ST, netán egy Type-R volt, azt, úgy fest, a villanykorszakban máshol kell keresni.
A legjobb gyorsulásra, a legnagyobb sebességre és az alacsony tömegre vágyók a VW régi vágású hot hatch modelljével járnak jobban.
A tisztán elektromos hajtásláncú Rivian R3 hivatalosan egy crossover, de lényegében olyan, mint egy némileg megemelt hot-hatch.
Ha nem is meglepetés manapság egy ilyen hír, attól még nem örömteli.
A Cupra Born legújabb verziója 95 lóerővel erősebb az eddigi legpotensebb kivitelnél.
A Volkswagen népszerű sportkompaktja a jövőben már csak automata váltóval lesz kapható.
Látványos limitált szériás változat készült a Magyarországon gyártott Mercedes-AMG A 45 S 4Matic+-ból.
A Stellantis olasz márkája előrukkolt a Fiat 600e villanyautó gyárilag tuningolt változatával.
Sébastien Ogier, illetve Kalle Rovanperä nevével fémjelzett limitált széria érkezett a 280 lovas megújult GR Yarisból.
Megérkezett a nyolcadik generációs Golf ráncfelvarrt változatának sportos GTI kivitele.
A faceliftes GR Yaris nagyobb teljesítménnyel, opcionális automata váltóval és modernizált műszerfallal támad.
A modellfrissítéssel együtt távozik a kínálatból a hatfokozatú kézi kapcsolású váltó.
A japánok bőven több mint 300 lóerős hot hatch modelljét a Mugen vette kezelésbe.
Új felnik és lökhárítók, látványos felnik, sportos küszöbök és tetőszárny jellemzi a japán kisautó sokak által várt sportos új kivitelét.